VIATGE A TOULOUSE
Artículo puesto en línea el 26 de maig de 2011
dernière modification le 30 de maig de 2011
Imprimir aquest article logo imprimer

Els dies 11, 12 i 13 d’Abril, els estudiants de tercer d’ESO que fem l’optativa de francès, vam anar de viatge a Toulouse, França.
Vam marxar de Cervera dilluns al matí, a les 7h. El viatge va ser amb autocar i vam parar a Puigcerdà i a Foix.
Quan vam arribar a Toulouse, vam anar cap a l’hotel Castellane, on vam dormir i esmorzar durant la nostra estada. Després de deixar l’equipatge, les professores ens van donar una estona lliure per dinar i passejar pel centre, i després de dinar ja vam començar amb les activitats. Ens vam organitzar en grups de quatre o cinc persones cadascun, i ens van repartir un dossier, que era diferent per a cada grup. Per exemple, un grup havia d’agafar l’autobús, l’altre anar a peu a tot arreu, i un altre agafar el metro.
Durant aquests dies, la dinàmica que seguíem era anar fent les activitats del dossier i trobar-nos amb les professores i els altres grups cada dos hores aproximadament. Per completar el dossier havíem de parlar amb la gent, visitar monuments, entrar a les botigues, etc. Vam voltar molt per la ciutat (sobretot pel centre i pels voltants del riu) i de seguida ens vam conèixer les zones per les que passàvem més sovint. La majoria de dinars i sopars els fèiem amb els grups de quatre o cinc, i ens havíem d’espavilar per trobar els restaurants o comprar el menjar.
Vam marxar el dia 13 després de dinar i vam tornar a parar a Puigcerdà. Vam arribar a Cervera sobre les 21h.
Va ser una molt bona experiència i vam poder practicar molt el francès. Toulouse ens va semblar una ciutat molt bonica i interessant, i tornaríem a repetir l’experiència.